Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Op de witte de withstraat 117 is dit gedaan in het begin wat overlast gehad van een aantal bewoners maar die zijn inmiddels vertrokken en is het rustig geworden. Ik zie het wel steeds meer in ons mooie zeehelden kwartier en denk wel dat er een stop of in oedergeval een beperking op moet komen.
Aan de witte de withstraat 107 is een bedrijfspand omgebouwd tot kleine studo’s. In het begin was er overlast door een stel wat er woonde dat is inmiddels vertrokken en het is gewoon rustig. Wel vind ik dat de gemeente nu hier een halt op moet toe roepen, want eens is het klaar het Zeehelden is hier te klein voor als je na 19.30-20.00 thuis komt is er geen parkeerplek meer te vinden de druk wordt te groot.