Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Dit is weer zo’n idee waar de gemeente totaal niet over heeft nagedacht. Eerst verdwijnen er met de komst van de nieuwe tram al vele parkeerplekken in de vondelstraat en zoutmanstraat. Hierdoor moeten we al vaak een blok omrijden om een plekje te zoeken. Ook deze blokken worden met het afsluiten van de zoutmanstraat en het maken van eenrichtigsbanen steeds groter. Nu krijg ik weer een bericht te zien dat de gemeente de parkeerplaatsen die op de prinsestraat en prinsessewal zijn ook wil laten verdwijnen. Dit betekend dat de bewoners hun heil ergens anders moeten zoeken in de wijk waar nu al een groot tekort is op voldoende parkeergelegenheid. Vervolgens lees ik op de website dat ze eigelijk het verkeer op de scheveningseveer ook nog willen beperken door eenrichtingsverkeer in te voeren om ook hier een fietspad te maken. Dit gaat zeer waarschijnlijk ook weer parkeerplaatsen kosten en maakt het tevens lastiger om de stad uit te komen. Zou de gemeente nu niet eens wakker kunnen worden en zorgen dat de bewoners als ze na een dag hard werken gewoon hun auto kunnen parkeren zonder een uur rondjes te rijden.